chihiroのLA lifeだよ🇺🇸🇯🇵

ちひろの LA lifeみてね〜〜.

あけましておめでとうございます🎍

あけましておめでとうございます!!

Happy new year 🎆 

 

明日でwinter vacation が終わっちゃいます😭

今回は本当に賑やかなお休みでした!

(Winter vacation will finish tomorrow. I have enjoyed this vacation very much.)

 

最初の一週間はメグが来てくれて

最高に楽しすぎる一週間でした!!!

ディズニーいったり、買い物したりして

たーくさんしゃべって

(First, my best friend visited me. We went to Disney Land and shopping, and talked a lot. It was a super excited week.)

f:id:chii_ura2:20190106130124j:image
f:id:chii_ura2:20190106130120j:image

 

そしてすれ違いに

メグが帰った日に、家族が来ました!!

そして年越しはまさかのディズニー😅

おばあちゃんが行きたかったみたいで、、

寒いし混んでるし😵

疲れました(笑)

( When she went back to Japan, my family arrived here. And we went to Disney Land on New year eve and new year day again. My grandma wanted to go there. It was so crowded and cold, so I was very tired.)

f:id:chii_ura2:20190106130517j:image

f:id:chii_ura2:20190106130512j:image

やっぱり日本の正月はいいですね〜

といっても、人生で年越しはスノボーしていることが多いのですが(笑)

( I thought that New year in Japan is so good, although I often go snowboarding 😂)

 

そして2日前に家族も帰ってしまい、

ひとりぼっちまたスタートです

でもまた1週間で日本🇯🇵

成人式なんです♪

( finally, my family went back to Japan two days ago, so I am alone again. But!!! I will be in Japan a week later for seijinshiki that is 20-age ceremony. I’m so excited.)

 

今回は疲れすぎて、まだ寝不足〜

学校楽しいといいな、

あんまり楽しくないの、、