chihiroのLA lifeだよ🇺🇸🇯🇵

ちひろの LA lifeみてね〜〜.

今日は楽しかった❤︎

こんばんは

今日は友達とコリアタウンにランチしにいったよ!!

本当は4人なはずだったんだけど、、、

3人になっちゃいました😓

( Good evening.

 I hung out with my friends and ate lunch at Korean town.)

 

フライドチキン屋さんに行って、

フライドチキンが韓国料理って知らなかったけど、そうなの??(笑)

普通のだったけど、やっぱりピリ辛

ちひろは辛いの本当にだめだけど、食べれるぐらいでした!!

でも多分たくさんは無理、、、

( We ate fried chicken. I didn’t know it is Korean food. Isn’t it? It was a little spicy. I don’t like spicy food but I could eat!! I may not be able to eat it a lot.)

 

そのあと、ロールアイス屋さんでアイス🍨

おいしかった❤︎

ロールアイスもアメリカのものだと思ってたけど(笑)

韓国なの??(笑)

 

まさかの写真なし、、、(笑)

撮り忘れた😅

( We ate rolled ice cream. It was good. But, I thought it is from America. Is it from Korea??😂

)

 

日本では、犬用のリュックを買ったらしい🐶

(My family bought a backpack for bringing my dogs.)

f:id:chii_ura2:20181021144000p:image

シュシュかわいい😍

災害が起きたら2匹とも入れて逃げるんだって!

(Shushu is soooo cute. If natural disaster happen, he will take refuge with my dogs.)

 

今日はアサイー食べながらYouTubeみてたよ!!

f:id:chii_ura2:20181021144104j:image

最近今まで以上にグラノーラが好きで困ってます(笑)

( I ate açaí bowl again during eating it. I love granola more than ever before.)