chihiroのLA lifeだよ🇺🇸🇯🇵

ちひろの LA lifeみてね〜〜.

アメリカに帰ってきたよ🇺🇸

こんばんは

good evening 

 

日本へ3週間行ってました!!

OPT始まる前にね〜

 

I came back to LA in this morning.

I stayed in Japan for three weeks.

 

 

秋の食べ物🌰🎃🍠が大好きなんです❤️

あときのこも!!

だから、最高でした〜〜

 

I love the autumn foods like chestnut, pumpkin, sweet potato and mushrooms.

i ate a lot haha

 

いっちばんは、

シュシュとてまに会えたこと🐶

と、友達🤝

家族はなんかちょくちょく会ってるからね〜

ママは全然久々じゃないんだ(笑)

 

I am really happy that I could see my sweet dogs Shushu and Temari, friends and family!!

I often see my mother tho.

 

 

なんか、忙しかった気がするな〜なんでだろう(笑)

 

I feel i was busy haha

 

f:id:chii_ura2:20191107132947j:image
f:id:chii_ura2:20191107132951j:image

 

一番食べたかったマロンパフェ

美味しかった:)

 

Chestnut Parfait that I really want to eat!

it was so good!
f:id:chii_ura2:20191107132944j:image

 

帰りの飛行機初めて隣いなくてラッキーだった🤞

Next seat was available in airplane so I was lucky

 

たのしんだから、

頑張ります💪🏽

 

I really enjoyed:))

so I gotta do my best! And try anything