chihiroのLA lifeだよ🇺🇸🇯🇵

ちひろの LA lifeみてね〜〜.

ついについに〜〜🎓

こんにちは!

ついに卒業しました〜〜🎓🍁

 

Finally, I graduated from MI today and got associate of arts college degree!

 

まあ、すっごくカジュアルな卒業式(笑)

 

it was very casual ceremony

 

一緒に卒業する友達いなくて悲しかった😔けど、友達は観に来てくれてたよ〜!!

 

non of my best friends graduate together:( but they were coming!

 

f:id:chii_ura2:20190922093402j:image

ちゃんとこの帽子とコートみたいなの着て!(笑)

違和感しかなかった😅

 

 

でも、これで学生は終了!だと思うもう

 

probably my school life finished!

 

結構勉強とか練習とかした学生生活だったなー

14年間??

 

I think I studied and practiced hard. Maybe for 14 years??

 

でもこれからもまだまだ学ぶことはたっくさん!

頑張ります!!

 

but there are many things that I will learn!

gotta do my best:)

 

まだ、アメリカにはいます🇺🇸

いつ日本に行けるかわからないけど、

免許更新、パスポート更新しなきゃだから

絶対に行きます🇯🇵

その時はハングアウトしてね!!

 

i will I’ll stay in LA.

idk when I can go to Japan but maybe it’s around February ‘cause I have to renew my drivers license and passport!

please hangout with me!